Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Arcomage

Czerwone Karty

Arcomage



Fundamenty

Jeżeli Wysokość twojego Muru = 0, to Mur +6, inaczej Mur +3
 Podstawowy Mur

+3 Mur
 Mocny Mur

+4 Mur
Duży Mur

+6 Mur
 Wzmocniony Mur

+8 Mur
 Wielki Mur

+12 Mur
Wspaniały Mur

+15 Mur
 Fortyfikacje

+7 Mur
6 obrażeń wrogowi
 Dokładne Projekty

+8 Mur
+5 Wieża
Kopalnia Rozbiórkowa

-1 Warsztat
+10 Mur
+5 klejnotów
 Innowacje

+1 Warsztaty wszystkich graczy
+4 klejnoty
 Przymusowa Praca

+9 Mur
-5 bestii
Wyrzutnia Kamieni

+6 Mur
10 obrażeń wrogowi
 Dźwięcząca Ruda

+6 Mur
+3 Wieża
 Wstrząsy

-5 Mury wszystkich graczy
dodatkowy ruch
Kryształowe Skały

+7 Mur
+7 klejnotów
 Zamiana

Zamień miejscami twój mur z murem przeciwnika
 Kamienny Ogród

+1 Mur
+1 Wieża
+2 bestie
Górnicy

+1 Warsztat
 Krasnoludzcy Górnicy

+4 Mur
+1 Warsztat
 Nowe Narzędzia

+2 Warsztat
Wielki Ładunek

Jeżeli Warsztat < Warsztat przeciwnika, to Warsztat +2, inaczej Warsztat +1
 Runięcie

-1 Warsztat przeciwnika
 Trzęsienie Ziemi

-1 Warsztat dla wszystkich graczy
Brama

+5 Mur
+1 Lochy
 Kopiowanie Planów

Jeżeli Warsztat < Warsztat przeciwnika, to Warsztat = Warsztat przeciwnika
 Koszary

+6 bestii
+6 Mur
Jeżeli Lochy < Lochy przeciwnika, to Lochy +1
Tajemniczy Pokój

+1 Magia
dodatkowy ruch
 Szczęśliwy Traf

+2 kamienie
+2 klejnoty
dodatkowy ruch
 Przyjazny Teren

+1 Mur
dodatkowy ruch
Deficyt Kamieni

Wszyscy gracze tracą 8 kamieni
 Praca po Godzinach

+5 Mur
tracisz 6 klejnotów
 Fala Powodziowa

Gracz(e) z najniższym murem otrzymują -1 Lochy i 2 obrażeń wieży
   Serce Smoka

+20 Mur
+8 Wieża
   
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Arcomage". Redakcja, kontakt