Zielone Karty
Driada 2 obrażenia dodatkowy ruch | Ork 5 obrażeń | Miecznik 6 obrażeń | |||||
Ogr 7 obrażeń | Wilkołak 9 obrażeń | Choroba Wściekłych Krów -6 bestii dla wszystkich graczy | |||||
Humorzaste Gobliny 4 obrażenia -3 klejnoty | Banda Goblinów 6 obrażeń otrzymujesz 3 obrażenia | Goblińscy Łucznicy 3 obrażenia Wieży wroga otrzymujesz 1 obrażenie | |||||
Driada Cienia 2 obrażenia Wieży przeciwnika dodatkowy ruch | Krasnoludy 4 obrażenia +3 Mur | Małe Węże 4 obrażenia Wieży przeciwnika | |||||
Gremlin z Wieży 2 obrażenia +4 Mur +2 Wieża | Szalone Owce 6 obrażeń wróg traci 3 bestie | Diablik 6 obrażeń -5 bestii, kamieni i klejnotów dla wszystkich graczy | |||||
Trutnie Jeżeli Mur przeciwnika = 0 to 10 obrażeń, inaczej 6 obrażeń | Chmura Korozji Jeżeli Mur przeciwnika > 0 to 10 obrażeń, inaczej 7 obrażeń | Jednorożec Jeżeli Magia > Magia przeciwnika to 12 obrażeń, inaczej 8 obrażeń | |||||
Elficcy Łucznicy Jeżeli Mur > Mur przeciwnika to 6 obrażeń Wieży przeciwnika, inaczej 6 obrażeń | Sukub 5 obrażeń Wieży przeciwnika, wróg traci 8 bestii | Niszczyciele Skał 8 obrażeń -1 Warsztat przeciwnika | |||||
Złodziej wróg traci 10 klejnotów i 5 kamieni ty zyskujesz połowę z tego (liczby zaokrąglone w górę) | Skalny Kolos 10 obrażeń +4 Mur | Wampir 10 obrażeń wróg traci 5 bestii -1 Lochy przeciwnika | |||||
Włócznik Jeżeli Mur > Mur przeciwnika to 3 obrażenia, inaczej 2 obrażenia | Gnom 3 obrażenia +1 klejnot | Berserker 8 obrażeń 3 obrażenia twojej Wieży | |||||
Watażka 13 obrażeń -3 klejnoty | Jeździec Pegaza 12 obrażeń Wieży przeciwnika | Elficki Zwiadowca odłóż jedną kartę, dobierz jedną kartę, dodatkowy ruch | |||||
Minotaur +1 Lochy | Pełnia Księżyca +1 Lochy wszystkich graczy +3 bestie | Trener Troli +2 Lochy | |||||
Smok 20 obrażeń przeciwnik traci 10 klejnotów -1 Lochy przeciwnika | |||||||