Historia
"Próby Wież"
Kiedyś, w czasach, które dawno przeminęły, pewien podróżnik osiedlił się wśród mieszkańców Shrikaru. Mądrość podróżnika oraz jego umiejętności i moc kazały im myśleć, iż był on wybrańcem - Emisariuszem boga Ceth. Z upływem czasu przybysz nauczał ludzi Shrikaru 'Tkać', tj. formować naturalne przepływy energii ich planety. Emisariusz nauczył ich także podstaw architektury i umiejętności kontrolowania stworzeń z ich krainy, podnosząc tym samym poziom życia wszystkich ludzi z Shrikaru. Nadszedł wiek wszelkiej pomyślności i oświecenia, a ludziom żyło się lepiej niż kiedykolwiek.
Widząc, że mieszkańcy Shrikaru kontynuowali rozwój wiedzy i umiejętności o 'Tkaniu' strumieni energii, Emisariusz zdecydował się odejść, aby znów kontynuować swą wędrówkę. Aby uhonorować jego samego i jego nauki, mieszkańcy wznieśli Gildię Arcomaga - szkołę poświęconą wiedzy jaką Emisariusz przyniósł do Shrikaru. Ukończenie tej szkoły dawało tytuł 'Arcomaga' bardzo wartościowemu studentowi - takiemu, który zrozumiał, opanował i wyróżniał się w umiejętnościach 'Tkania', Kontrolowania i Budowy. Złoty Wiek Shrikaru sięgnął szczytu.
Sto lat po odejściu Emisariusza pierwsza Wojna Arcomagów wybuchła wśród mieszkańców Shrikaru. Arcomag Crowhain napadł na cytadelę Arcomaga Ralbearda. Wszelkie, pobliskie elementy krajobrazu zostały unicestwione. Po wielu latach wojny Ralbeard doszczętnie zniszczył cytadelę swego wroga. Blizny wojny świata Shrikaru goiły się jednak wolno. Przez następnych pięćset lat ludność Shrikaru doświadczała wojen Arcomagów setek razy, a sami magowie usiłowali ciągle zwiększać swą moc i zdobywać reputację.
Zostałeś wyzwany Arcomagu! Wróg stoi u bram. Czas poddać Próbie twoje umiejętności i taktyki. Zbierz swe zasoby, wezwij swe armie i dołącz do bitwy!