Niebieskie Karty
Kwarc +1 Wieża dodatkowy ruch | Amestyt +3 Wieża | Rubin +5 Wieża | |||||
Szmaragd +8 Wieża | Szafir +11 Wieża | Diament +15 Wieża | |||||
Niebezpieczny Kamień +3 Wieża tej karty nie można odłożyć bez zagrania nią | Słoneczny Błysk +2 Wieża 2 obrażenia Wieży wroga | Kruchy Kamień +5 Wieża przeciwnik traci 6 kamieni | |||||
Pomocnik Warsztatu +7 Wieża -10 kamieni | Kryształowa Tarcza +8 Wieża +3 Mur | Ognisty Rubin +6 Wieża 2 obrażenia wszystkim wrogim Wieżom | |||||
Sanktuarium +10 Wieża +5 Mur +5 bestii | Magmowy Klejnot +12 Wieża 6 obrażeń wszystkim wrogom | Krystalizacja +11 Wieża -6 Mur | |||||
Trzos Świecidełek Jeżeli Wieża < Wieża przeciwnika, to +2 Wieża, inaczej +1 Wieża | Tęcza +1 Wieże wszystkich graczy +3 klejnoty | Uczennica +4 Wieża -3 bestie 2 obrażenia Wieży przeciwnika | |||||
Fazowy Klejnot +13 Wieża +6 bestii +6 kamieni | Klejnot Empatii +8 Wieża +1 Lochy | Perła Mąrdości +5 Wieża +1 Magia | |||||
Kryształowa Matryca +1 Magia +3 Wieża +1 Wieża przeciwnika | Harmoniczne Wibracje +1 Magia +3 Wieża +3 Mur | Tkacze Zaklęć +1 Magia | |||||
Energetyczne Spalenie 5 obrażeń twojej Wieży +2 Magia | Niszczyciel -1 Magia 9 obrażeń Wieży przeciwnika | Niezgoda 7 obrażeń wszystkim Wieżom -1 Magia wszystkich graczy | |||||
Błyskawica jeżeli Wieża > Wieża przeciwnika to 8 obrażeń Wieży przeciwnika, inaczej 8 obrażeń przeciwnikowi | Równowaga Magia wszystkich graczy staje się równa Magii temu, który ma jej najwięcej | Szmaragdowa Włócznia 5 obrażeń Wieży przeciwnika | |||||
Kwarc Dymny 1 obrażenie Wieży przeciwnika dodatkowy ruch | Skaza Kamieni Szlachetnych 3 obrażenia Wieży przeciwnika | Pryzmat odłóż jedną kartę dobierz jedną kartę dodatkowy ruch | |||||
Oko Smoka +20 Wieża | |||||||